Sprawdziliśmy 626 lokali gastronomicznych – w 75 proc. stwierdziliśmy nieprawidłowości. Najwięcej dotyczyło uwidaczniania cen: braku cennika i ilości potrawy lub napoju. Stwierdziliśmy też nierzetelną obsługę – porcje były za małe lub użyto innego składnika niż zadeklarowany w menu. Usługa gastronomiczna musi być zgodna z zamówieniem. Jeśli tak nie jest – masz prawo do reklamacji!

 

 

Informacje dla mediów

telefon  +48 603 124 154
mail  biuroprasowe@uokik.gov.pl
adres pl. Powstańców Warszawy 1  
00-950 Warszawa
Obserwuj nas

instagram X youtube @UOKiKgovPL

Pomoc dla konsumentów

baseline-phone 801 440 220 lub 22 266 76 76  
opłata wg taryfy operatora
www  poradydlakonsumentow.pl
formularz kontaktowy
adres
 
Rzecznicy konsumentów   
– w twoim mieście lub powiecie
adres
 
Inspekcja Handlowa  
– w twoim województwie

Pliki do pobrania

 

Post Navigation