Sprawdziliśmy 626 lokali gastronomicznych – w 75 proc. stwierdziliśmy nieprawidłowości. Najwięcej dotyczyło uwidaczniania cen: braku cennika i ilości potrawy lub napoju. Stwierdziliśmy też nierzetelną obsługę – porcje były za małe lub użyto innego składnika niż zadeklarowany w menu. Usługa gastronomiczna musi być zgodna z zamówieniem. Jeśli tak nie jest – masz prawo do reklamacji!
Informacje dla mediów
+48 603 124 154 | |
biuroprasowe@uokik.gov.pl | |
![]() |
pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa |
Pomoc dla konsumentów
801 440 220 lub 22 266 76 76 opłata wg taryfy operatora |
|
poradydlakonsumentow.pl formularz kontaktowy |
|
![]() |
Rzecznicy konsumentów – w twoim mieście lub powiecie |
![]() |
Inspekcja Handlowa – w twoim województwie |